الگوریتم‌های فراابتکاری

ارائه دهنده‌ی انواع مقالات و الگوریتم‌های فراابتکاری به صورت کاملا آکادمیک

ارسال مطلب پرسش و پاسخ کانال تلگرام ما


چرا ترجمه الگوریتم‌ها و مقالات در حوزه بهینه‌سازی و فراابتکاری را از سایت الگوریتم‌های فراابتکاری تهیه کنیم.

۱. یک تیم تخصصی که اکثر دانشجو علوم کامپیوتر هستند به ترجمه تخصصی می‌پردازند.

۲. در فایل ترجمه، کلیه نکات نگارشی ترجمه رعایت شد و کلمات تخصصی مقاله نیز در قالب footnotes ارائه شده است.

۳. کلیه فرمول نویسی‌های مقالات تایپ شده است.

۴. قیمت ترجمه و گزارشات نسبت به بقیه سایت‌ها با توجه به محتوای ارائه شده خیلی پایین‌تر است.

۵. اکثر سایت‌های زرد با خرید محتوای ترجمه سایت ما، ترجمه را با قیمت‌های بالاتر و در دو حالت pdf و word در حال فروش هستند که با توجه به تاریخ انتشار پست بر روی سایت ما، شناسایی چنین سایت‌هایی چندان سخت نیست.

۶. کد‌های پیاده‌سازی با قیمتی بسیار ناچیز و کامل همراه با توضیح بر روی سایت قرار دارد.

۷. اسلایدها همراه با note بسیار زیبا و اکادمیک و براساس محتوای مقاله تنظیم شده است درحالی که سایت‌های دیگر فقط محصول ما را ارائه می‌دهند.

۸. در ایران حق کپی رایت هنوز برای محصولات دیجیتالی فرهنگ‌سازی نشده است ولی اعضای تیم الگوریتم‌های فراابتکاری همچنان برای کمک به دانشجویان محصولات خود را بدون هیچ محدودیتی ارائه می‌دهد و بر این عزم استوار است که دانشجو نباید خود را درگیر ترجمه کند و باید تمرکز خود را در راستای مطالعه و بهبود مقالات قرار دهد، تا زمان سوخته نداشته باشد.

۹. تمام مقالات و الگوریتم‌ها به صورت ماهانه با توجه به مناسبت‌ها دارای کدهای تخفیف ۲۰ الی ۵۰ درصدی می‌باشند که از طریق کانال تلگرامی اطلاع‌رسانی می‌شود.

۱۰. تعداد خرید مقالات و الگوریتم‌ها در صفحه اول سایت موجود می‌باشد. که گویا کیفیت کار ماست.



درگاه واریز مستقیم

واریز وجه

ما را در تلگرام دنبال کنید

ورود به کانال

ما را در تلگرام دنبال کنید

ورود به گروه

ورود به بخش الگوریتم‌ها

ورود

ورود به بخش مقالات

ورود

درخواست پروژه

کلیک کنید

ارتباط با پشتیبان سایت

کلیک کنید

درخواست ترجمه تخصصی

کلیک کنید

مقاله اصلی الگوریتم

Abstract:

In this paper, a novel population-based, nature-inspired optimization paradigm is proposed, which is called Harris Hawks Optimizer (HHO). The main inspiration of HHO is the cooperative behavior and chasing style of Harris’ hawks in nature called surprise pounce. In this intelligent strategy, several hawks cooperatively pounce a prey from different directions in an attempt to surprise it. Harris hawks can reveal a variety of chasing patterns based on the dynamic nature of scenarios and escaping patterns of the prey. This work mathematically mimics such dynamic patterns and behaviors to develop an optimization algorithm. The effectiveness of the proposed HHO optimizer is checked, through a comparison with other nature-inspired techniques, on 29 benchmark problems and several real-world engineering problems. The statistical results and comparisons show that the HHO algorithm provides very promising and occasionally competitive results compared to well-established metaheuristic techniques.

  1.  
  2. Title: Harris Hawks Optimizer
  3. Journals : Future Generation Computer Systems
  4. Impact Factor: 5.768
  5. Accepted:  2019
  6. Page: 24

 

اسلاید ارائه الگوریتم

اسلاید الگوریتم بهینه‌سازی بازشکاری هریسHHO در پنج بخش اصلی براساس مقاله‌ی اصلی با طراحی آکادمیک تنظیم شده است :

  • الگوریتم‌های فراابتکاری
  • تاریخچه و ایده‌ی اصلی الگوریتم
  • مدل‌سازی الگوریتم بازشکاری هریس
  • شبه کدالگوریتم بازشکاری هریس
  • پیچیدگی محاسباتی
  1. عنوان: Harris hawks optimization (HHO)
  2. تعداد صفحات: 12
  3. زبان: فارسی
 

ترجمه و گزارش الگوریتم

چکیده:

در این مقاله، یک الگوریتم بهینه‌سازی مبتنی بر جمعیت و با الهام از طبیعت، ارائه شده است که به آن بهینه‌ساز بازهای شکاری هریس (HHO) گفته می‌شود. بخش اصلی HHO، از رفتار مشارکتی و سبک تعقیب باز هریس در طبیعت به نام یورش غافلگیرانه الهام گرفته شده است. در این استراتژی هوشمند، چندین باز به طور تعاونی طعمه‌ای را از جهات مختلف برای غافلگیر کردن شکار می‌کنند باز هریس می‌تواند براساس ماهیت پویا سناریوها و الگوهای گریز از طعمه، الگوهای مختلفی را تعقیب کند. این کار به طور ریاضی از چنین الگوهای و رفتارهای پویا تقلید می‌کند تا یک الگوریتم بهینه‌سازی را توسعه داد. اثرات بهینه‌ساز HHO پیشنهادی، از طریق مقایسه با سایر تکنیک‌های الهام بخش از طبیعت، بر روی 29 مساله‌ی محک و چندین مشکل مهندسی در دنیای واقعی بررسی می‌شود. نتایج آماری و مقایسه‌ها نشان می‌دهد که الگوریتم HHO نتایج بسیار امیدوار‌کننده و گاها رقابتی را در مقایسه با سایر تکنیک‌های فراابتکاری دارد.

  1. تعداد صفحات: 56
  2. زبان: فارسی
  3. فرمت: Word
 

کد و پیاده‌سازی الگوریتم

پیاده‌سازی الگوریتم‌های فراابتکاری

فرایند طراحی و پیاده‌سازی الگوریتم‌های فراابتکاری دارای سه مرحله‌ی متوالی است که هر کدام از آن‌ها دارای گام‌های مختلفی هستند. در هر گام فعالیت‌هایی باید انجام شود تا آن گام کامل شود.

  • آماده‌سازی: که در آن باید شناخت دقیقی از مسئله‌ای که می‌خواهیم حل کنیم بدست آوریم، و اهداف طراحی الگوریتم فراابتکاری برای آن باید با توجه به روش‌های حل موجود برای این مسئله به طور واضح و شفاف مشخص شود
  • ساخت نام: مهمترین اهداف این مرحله انتخاب استراتژی حل، تعریف معیارهای اندازه گیری عملکرد، و طراحی الگوریتم برای استراتژی حل انتخابی می‌باشد
  •  پیاده‌سازی: که در آن پیاده‌سازی الگوریتم طراحی شده در مرحله‌ی قبل، شامل تنظیم پارامترها، تحلیل عملکرد، و در نهایت تدوین و تهیه گزارش نتایج باید انجام شود.

امروزه استفاده از نرم‌افزار‌های کامپیوتری جهت انجام محاسبات ریاضی و حل معادلات و اجرای الگوریتم‌های پیچیده بسیار پر کاربرد می‌باشد. نرم‌افزار Matlab به جهت راحتی در استفاده و گسترش و ساده و و روان بودن جهت کد کردن الگوریتم و مدل‌ها، از پر‌کاربرد ترین نرم‌افزار‌ها می‌باشد.

  1. زبان برنامه نویسی : Matlab
  2. تعداد فایل‌ها : 7
 

ارتباط با بخش پشتیبانی

  1. ارتباط با پشتیبان از طریق تلگرام
  2. ارتباط با پشتیبان از طریق ایمیل

نظرات  (۱)

من دو روز پیش قبل از این که سایت شما رو پیدا کنم ترجمه مقاله را از سایت matlab24 خریدم ولی فایلpdf بهم داد که قسمت های اخر مقاله رو ترجمه نکرده بود و pdf قابلیت کپی رو نداشت

همین که شما فکر ما دانشجو ها هستید و کنار سایتتون هم توضیح دادید تشکر می کنم .

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی